counter free hit invisible بخت اول قهرمانی جام جهانی 2022 قطر! - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشده

بخت اول قهرمانی جام جهانی 2022 قطر!

  • در حالی که  روز یکشنبه اولین مسابقه از سری مسابقات جام جهانی 2022 بین تیم میزبان این مسابقات یعنی قطر  و تیم اکوادور برگزار شد  ، اما همچنان گمانه زنی ها در خصوص بخت اول این مسابقات در جریان است . سایتهای معتبری همچون «اوپتا» و «اسپرت لاین» و … پیش بینی های خودشان را در مورد بخت اول این مسابقات با بررسی پیشینه تیمها و امتیازات کسب شده توسط آنها در سایر مسابقات را معرفی کرده اند.

    در اینجا قصد داریم تا برخی از این رده بندی ها و امتیازات کسب شده توسط تیم های حاضر در 

    تورنمنت 2022  قطر را با هم مرور کنیم. 

    سایت «اوپتا» با اعلام درصد امتیاز های کسب شده توسط تیم های حاضر در جام جهانی ، تیم ملی فرانسه را با کسب  امتیاز  17.93    درصد ،  شانس اول قهرمانی این مسابقات معرفی کرده است و در همین راستا  و در ادامه تیم های برزیل، اسپانیا و انگلیس را به ترتیب در رده های دوم تا چهارم بخت های بعدی قهرمانی اعلام کرده است .

    در سویی دیگر اما سایت «اسپرت لاین» با امتیاز بندی متفاوتی اینبار تیم برزیل را شانس اول قهرمانی مسابقات معرفی کرده است . در این سایت تیم برزیل با کسب بیشترین امتیاز در صدر و تیمهای فرانسه ، آرژانتین و انگلیس به ترتیب رقبای بعدی برزیل برای کسب این عنوان معرفی شده اند .

    باید منتظر بود و دید عملکرد تیمهای معرفی شده لیست های قهرمانی  در طول مسابقات چگونه خواهد بود و نتایج بدست آمده توسط آنها کدام تیم را بخت اول این مسابقات خواهد کرد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا