counter free hit invisible جام جهانی 2022 : طرفداران برزیل پرشور ترین حامیان هستند … - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشده

جام جهانی 2022 : طرفداران برزیل پرشور ترین حامیان هستند …

  • جام جهانی تنها رویدادی است که همیشه می تواند طرفداران فوتبال را در سراسر جهان در جشن عشقشان به این ورزش متحد کند. امسال، اگرچه با بحث هایی در مورد محل برگزاری مسابقات، تفاوتی نداشت.

    و در طول سال‌ها، نمونه‌های عالی از حمایت هواداران در مسابقات جام جهانی را دیده‌ایم. اما کدام تیم ملی پرشورترین هواداران را دارد؟

    سرانجام با  بررسی های فراروان و پرسش از هزار نفر از طرفداران تیمها در شبکه های اجتماعی  در سراسر جهان به این پرسش پاسخ داد .

     

    هواداران توانستند حداکثر سه تیم را انتخاب کنند و میانگین درصد انتخاب برای ایجاد جدول لیگ “پرشورترین هواداران” در نظرسنجی به این صورت میباشد : 

     

    برزیل 

    هواداران برزیل با به دست آوردن 51.26 درصد آرا به طور متوسط ​​به عنوان پرشورترین هواداران جهان معرفی شدند. و البته که جای تعجبی هم ندارد ، با توجه به اینکه قهرمان پنج دوره جهان در حال حاضر بهترین گزینه برای قهرمانی در قطر نیز هست این موضوع دور از انتظار نبود .

     

    آرژانتین 

    آرژانتین در جایگاه دوم قرار گرفت و با  کسب میانگین 47.92 درصد از هوادارن به این جایگاه دست پیدا کرد . این فرصتی است برای مسی ، زیرا احتمالاً این آخرین شانس این بازیکن 35 ساله برای کسب جام جهانی برای کشورش باشد .

     

    انگلیس

    تیم انگلیس در رده سوم پرشورترین طرفداران ورزش قرار گرفت و 41.01 درصد از رای دهندگان مردان گرت ساوتگیت را انتخاب کردند. تیم انگلیس با پیروزی 6-2 مقابل ایران در شروع رقابتها ایا میتواند به 56 سال تلاش برای دستیابی به جام جهانی پایان دهد .

     

    در ادامه نیز تیمهای آلمان و اسپانیا که به ترتیب 25.6 درصد و 20 درصد آرا را به خود اختصاص دادند، به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول قرار گرفتن .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا