counter free hit invisible بیوگرافی هانده ینر یا hande yener - مجله شرط بندی بتکده 2024
بیوگرافی

بیوگرافی هانده ینر یا hande yener

معرفی هانده ینر یا hande yener

  • هانده ینر یا به اصطلاح ترکی hande yener یکی از بهترین، خوشگل ترین و جذاب ترین خواننده های زن ترکیه است هانده توانسته با مهارت ها و توانایی های خود توانست در مرور زمان و کم ترین زمان به شهرت برسد و به یکی از پرطرفدار ترین خواننده زن کشور ترکیه تبدیل شود.

    هانده در سال ۱۹۷۳ میلادی در کشور ترکیه در شهر بزرگ استانبول به دنیا آمده است و در حال حاضر او ۵۰ سال سن دارد ولی با توجه به افزایش سن این خواننده اما همچنان یکی از پر طرفدار ترین خواننده های زن کشور ترکیه است.

    ورود به اینستاگرام هانده ینر ( Hande yener )

    کاربران عزیزی که می خواهند وارد پیج اینستاگرام هانده ینر یا hande yener شوند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام hande yener  》وارد اینستاگرام این خواننده فوق العاده خوشگل و با استعداد شوند.

    معرفی کامل هانده ینر ( hande yener )

    هانده در ۱۲ ژانویه در سال ۱۹۷۳ میلادی در کشور ترکیه و در شهر بزرگ استانبول به دنیا آمده است او توانسته با استعداد ها و توانایی های خودش در شغل خوانندگی به یکی از بهترین خوانندگان تر‌کیه تبدیل شود و او در حال حاضر ۵۰ سال سن دارد با اینکه سن او بیشتر است اما طرفداران خود را از دست نداده است.

    هانده ینر علاقه چندانی به درس خواندن نداشت و او تحصیل خود را تا دوم دبیرستان در یکی از مدرسه ها دخترانه درس خود را به اتمام رساند و بعد ها و او در سال ۱۹۹۰ میلادی تنها فقط ۱۷ سال داشت ازدواج کرد و بعد از مدتی از ازدواج شروع به فروشندگی کرد.

    و وقتی هانده شروع به فروشندگی کرد بعضی از افراد های مختلف استعداد و توانایی های او را در خوانندگی کشف کردند و در حال حاضر او به یکی از بهترین خوانندگان جهان و یا کشور ترکیه تبدیل شده است و هانده تا به الان بیش از ۵۸ جایزه های مختلف جهانی و کشوری یکی از پر افتخار ترین خواننده ها و یا هنرمندان کشور ترکیه است.

    پدر هانده گه در یک مدتی بازیکن فوتبال بود و بعد ها کارمند شده است و مادر او نیز خانه دار است و متاسفانه در سال ۱۹۸۹ میلادی وقتی هانده تنها ۱۶ سال سن داشت پدرش به دلیل وابستگی شدید به الکل و با توجه به وجود آمدن مشکلاتی در خانواده پدر و مادر هانده از یکدیگر طلاق می گیرند و جدا می شوند و این کار تاثیر خیلی زیادی در روحیه هانده گذاشت.

    اولین موسیقی و یا آلبوم هانده ینر ( hande yener )

    هانده در سال ۲۰۰۰ میلادی وقتی تنها ۲۷ سال سن داشت اولین موسیقی خود را به اسم senden ibaret  منتشر کرد و با توجه به صدای خوب و توانایی هایی که این خواننده دارد و طرفداران او از این آهنگ یک استقبال خوبی کردند.

    بیوگرافی هانده ینر یا hande yener

    رابطه های هانده ینر ( hande yener )

    هانده وقتی که ۱۷ سال سن داشت و تقریبا بعد از ۱ سال ترک تحصیل کردن با کسی به اسم ugur kulaçoglu ازدواح کرد و هانده و اوئور یک فرزند پسر دارند ولی متاسفانه ازدواج در سن کم باعث به وجود آمدن اختلاف ها در بین آن ها شد.

    انواع موسیقی ها و یا آلبوم های مختلف هانده ینر (hande yener )

    🟢 apart
    🟢 nasil delirium
    🟢 senden ibret
    🟢 khalife
    🟢mukemmel
    🟢 Carpe diem
    🟢?handeye neler oluyor

    پیج اینستاگرام هانده ینر ( hande yener )

    هانده یکی از بهترین خوانندگان جهان و کشور ترکیه است و توانسته بیش از ۵۸ جایزه ی مختلف جهانی و کشوری به دست بیارد و طرفداران بسیار زیادی دارد  به همین دلایل های مختلف پیج اینستاگرام او بیش از 1 میلیون فالوور دارد.

    کاربران عزیزی که می خواهند وارد اینستاگرام هانده  شوند می توانند با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در بالا وارد اینستاگرام هانده شوند.

     

    مجله بت کده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا