counter free hit invisible آشنایی با ثروتمند ترین کوتوله های دنیا - مجله شرط بندی بتکده 2024
بیوگرافی

آشنایی با ثروتمند ترین کوتوله های دنیا

  • در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که کوتولگی یا کوتاهی قد یک بیماری است و در آمریکا توسط سازمان LPA از این دسته از افراد به صورت خاص حمایت خواهد شد، قد این افراد در دوران بزرگسالی 4 فوت و 10 اینچ یا کمتر می باشد البته ممکن است سازمان های دیگر این قد را در بزرگسالان به 5 فوت نیز افزایش دهند.

    البته دقت داشته باشید که این اختلال به هیچ عنوان باعث جلوگیری از مهارت و استعداد این افراد نشده و عده ای از این افراد جزء بازیگران مشهور سینما هستند که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم پس اگر به این موضوع علاقه مند هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

    معرفی افراد کوتوله موفق در جهان

    دقت داشته باشید که نقش های بسیار زیادی برای این دسته از افراد در فیلم های هالیوودی وجود دارد و این موضوع همچنان ادامه دار است و این دسته از افراد میتوانند از این طریق استعداد های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارند.

    سالها پیش به افرادی که دچار این بیماری بودند نقش های عجیب و غریب و فرعی داده میشد ولی امروزه آنها دارای نقش های بسیار مهمی هستند و به خوبی نقش خود را در عرصه سینما ایفا میکنند.

    پیتر دینکلیج

    پیتر دینکلیج تهیه کننده و بازیگر آمریکایی می باشد که دارایی آن به صورت حدودی 16 میلیون دلار محاسبه شده است و البته لازم به ذکر است که قد او چیزی حدود 4 فوت و 4 اینچ می باشد.

    این بازیگر مشهور به دلیل ایفای نقش در سریال معروف Game of Thrones به شهرت جهانی گسترده ای رسیده است و از این جهت به عنوان معروف ترین کوتوله جهان معرفی میشود.

    او در سال 2011 نقش تیریون لنیستر را ایفا کرده و به واسطه آن جایزه امی و گلدن گلوب برای بازیگر نقش مکمل مرد درسال 2011 را از آن خود کرده و همچنین این فرد نامزد دریافت جایزه امی در سال 2012 تا 2014 نیز شد.

    وارویک دیویس

    وارویک دیویس

    درباره وارویک دیویس باید بگوییم که او در سال 1970 در اپسوم، سوری انگلستان بـه دنیا آمد، او یک استعداد خالص است و توانایی های او عبارت است از بازیگر، مجری تلویزیون، نویسنده، کارگردان، کمدین و تهیه کننده انگلیسی

    دارایی خالص وارویک دیویس به صورت حدودی 8 میلیون دلار محاسبه شده قد او 3 فوت 6 اینچ است، او به عنوان یک بازیگر حرفه ای در سن 11 سالگی در «بازگشت جدی» ایفای نقش کرد.

    او پس از بیماری کنی بیکر ایفای نقش ویکت را برعهده گرفت و کار خود را آغاز کرد، او بـه عنوان شخصیت اصلی در Willow بازی کرد این اولین جایی بود که او میتوانست با چهره خود ظاهر شود و استعداد خودش را به همگان نشان دهد.

    این بازیگر کوچک خوش شانس به سرعت روند پیشرفت خود را ادامه داد و هم اکنون ستاره سریال زندگی خیلی کوتاه اسـت و در کنار آن به ایفای نقش در برنامه هایی مانند ITV Tenable نیز میپردازد.

    مارتین کلبا

    مارتین کلبا

    سومین کوتوله از این فهرست مارتین کلبا اسـت، مارتین کلبا بدلکار و بازیگر آمریکایی می باشد که درآمد آن چیزی حدود 7 میلیون دلار است، او فارق التحصیل دبیرستان آتن است و در تروی میشیگان به چشم به جهان گشوده است، البته لازم به ذکر است که قد او نیز 4 فوت است.

    او افتخارات زیادی را در عرصه سینما به دست اورده است و در این میان میتوان به هفت کوتوله و برنامه های محبوبی مانند CSI، Scrubs، Bones، Drake & Josh اشاره کرد.

    تونی کاکس

    تونی کاکس

    تونی کاکس یک بازیگر آمریکایی می باشد و درآمد آن چیزی حدود 4 میلیون دلار است و قد او نیز 3 فوت و 6 است، جالب است بدانید او به غیر از بازیگری به نواختن درام نیز میپردازد و در نیویورک به دنیا آمده است.

    او در ابتدای راه خود قصد تحصیل در رشته موسیقی را داشت ولی با دیدن بیلی بارتی کوتوله ای که بازیگر و بنیانگذار سازمان مردمان کوچک کشور آمریکا بود تصمیم گرفت که بازیگری را دنبال کند.

    کنی بیکر

    کنی بیکر

    کنی بیکر آخرین نفر از فهرست 5 کوتوله برتر دنیاست او در سن 82 سالگی درگذشت و در زمان مرگش دارایی خالصی حدود 2 میلیون دلار داشت، قد او 3 فوت و 8 اینچ بود و در بیرمنگام، وارویک شایر به دنیا آمد و تحصیل کرد.

    یکی از نکات جالب در مورد این بازیگر کوتاه قد این است که او در هر شش فیلم جنگ ستارگان به ایفای نقش پرداخت و در فیلم هایی مانند The Elephant Man، Time Bandits، Willow، Flash Gordon، Amadeus و Labyrinth نیز بازیگری کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا