counter free hit invisible آقازاده ایی بنام ساشا سبحانی - مجله شرط بندی بتکده 2024
رپ فارسیسبک زندگی

آقازاده ایی بنام ساشا سبحانی

  • ساشا سبحانی که امروزه بعنوان یک سلبریتی معروف شناخته میشود پسر احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزئولا است.ساشا لیسانس مدیریت بازرگانی خود را از دانشگاه ونزوئلا دریافت کرده است. این آقازاده با ثروتی که از خانواده ی خویش دریافت کرده بود به اسپانیا مهاجرت میکند و اعلام میکند که با خانواده ی خود دیگر هیچگونه ارتباطی ندارد. در ابتدا ساشا هیچ منبع درآمدی نداشت و بیشتر در حال پست گذاشتن در اینستاگرام و به نمایش گذاشتن زندگی مجلل خود بود تا اینکه اعلام کرد یک سایت شرطبندی راه اندازی کرده است و با همان سایت به ثروت دست یافت.

    آقای سبحانی در ویدویی خطاب به El Mundo گفت: “من از رژیم ایران برای عدم آزادی انتقاد میکنم و به آنها یاد میدهم که چگونه باید زندگی کرد و آنها هم میتوانند اینگونه زندگی کنند البته که ایران هیچوقت اجازه نمیدهد پسر یک مقام عالی این حرف ها را بزند”.

    ساشا که در اسپانیا سایت قمار راه اندازی کرده بود،ازینرو ایران از مقامات اسپانیایی درخواست کرد که او را بدلیل راه اندازی سایت قمار که در ایران جرم محسوب میشود به ایران تحویل بدهند. ساشا نیز اعلام کرد که فقط تبلیغ سایت را کرده است و اهمچین بیان کرد که: ” من قبر در اسپانیا را به زندان در ایران ترجیح میدهم اما به عدالت اسپانیا اعتماد دارم”. پلیس ایران نیز خبر داد که بیش از 30 نفر را که در زمینه قمار فعالیت داشته اند را دستگیر کرده است و هشدار داد که هرکس توقف قمار را نادیده بگیرد با پیگرد قانونی مواجه میشود.

    لازم به ذکر است اگر از سایت معتبر برای بازی های خود استفاده کنین هیچگونه خطری شما را تهدید نمیکند چراکه سایت ها معتبر هیچونه اطلاعات شخصی شما را در اختیار هیچ مقام دولتی قرار نمیدهد و با روش های متنوع واریزی که دارند این نگرانی را رفع کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا