counter free hit invisible آینده ورزشهای الکترونیک چگونه خواهد بود ؟ - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشده

آینده ورزشهای الکترونیک چگونه خواهد بود ؟

  • فضای ورزش‌های الکترونیکی طی پنج سال گذشته تغییرات فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است، اما در آینده چه وقایعی برای این سری از ورزشها پیش رو خواهد بود ؟

    پیش‌بینی اینکه ورزش‌های الکترونیکی در ماههای آینده چگونه به نظر می‌رسند، چالش برانگیز است، اما نگاه کردن به آینده در دراز مدت  تقریباً نیاز به پیشگویی دارد. بخشی از مشکل این است که ورزش‌های الکترونیکی دائماً در حالت نوسانی هستند – نهادهای حاکم در ورزش‌های سنتی ماه‌ها یا حتی سال‌ها را به میزبانی کمیته‌های نظارتی، رأی‌گیری در مورد اصلاحیه‌ها، انجام آزمایش‌ها و اصلاح بازی صرف می‌کنند. در حالی که در ورزش های الکترونیکی پکیج های قابل توجهی هر چند هفته یکبار منتشر می شود. 

     

    یک نتیجه  گیری طبیعی در  درازمدت محتمل  به نظر می رسد و آن ادغام بازار در سمت عرضه بازی ها میباشد . البته ممکن است در این میان یک تعادل پویا بین عرضه کنندگان بزرگ و کوچک نیز برقرار شود اما در دراز مدت عرصه در اختیار چند بازیگر کلیدی خواهد بود . 

    اتفاقی که چندی پیش برای بازی فیفا ساخته کمپانی EA SPORTS  افتاد و به لغو قرار داد این کمپانی با فیفا انجامید یک موضوع جالب را پیش روی مفسران این حوزه قرار دارد و آن اینکه گزینه های جایگزین برای این کمپانی کدام است و جوابی که به این سوال می توان تعداد به واقع بیان گر همین موضوع میباشد که آینده به سوی عرضه کنندگان بزرگ و محدود پیش خواهد رفت .

    این موضوع از منظری دیگر نیز قابل بررسی میباشد .

    اعمال فشارهایی که از سوی فیفا نهاد رسمی بازی  فوتبال بر قوانین حاکم بر این بازی کامپیوتری بود سبب شده بود تا داد بسیاری از بازیکنان و بازی سازان این حوزه درآید . و حالا با نبود این فشار ها بدون شک وضع قوانین از حالت سنتی خارج خواهد شد و به سمت سویی دیگر خواهد رفت .

    تغییرات سریع در حوزه بازی های رایانه نشان میدهد که انعطاف پذیری آنها در قبال کاربران و طرفداران بسیار زیاد است و تمام سعی ارائه دهندگان و برگزار کنندگان قبول آرای طرفداران و نبود حالت سنتی بر اتمسفر این بازیهاست .

    البته که این موضوع ممکن است در برخی زمانها به افول یا از بین رفتن برخی بازی ها و بازی سازان شود  اما این رویه به خودی خود مسیریست که روند توسعه و پیشرفت این نوع از بازی و ورزشها را در خود دارد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا