counter free hit invisible بهترین بازی های گوشی هوشمند
بازی هاجهانفناوری

بهترین بازی های گوشی های هوشمند

فناوری

  • اگر شما دارا ی گوشی هوشمند هستین برای انجام بازی های ویدویی نیازی با کنسول ندارید بلکه ما در این مقاله سعی میکنیم بازی های منحصر بفرد را به شمامعرفی کنیم.

    1. Papers Please

    این بازی در اوایل سال منتشر شد که جزو بهترین بازی های موبایلی است. این بازی یک مرز_کنترل_ افسر_سیم_ هست که اصلا کسل کننده نیست. تصمیمات شما دراین بازی عواقبی دارد هم برای مردم بیگناهی (یا گناهکار) که اجازه ورود به شهر کابوسی خیالی Arstotzka  میدهید و هم برای خانواده ی خود در خانه اتان.

    این بازی یک معضل اخلاقی است و به جرات میتوان گفت یک اثرهنری است. اگر این بازی را انجام نداده اید حتما آنرا دانلود کنید تا محو آن شوید البته باید متذکر شد که این بازی رایگان نیست بلکه برای دریافت این بازی میتوانید آنرا از اپ استور یا گوگل پلی به قیمت 4.49 $ خرید کنید.

    1. Stardew Valley

    یکی دیگر از بازی های شاهکار است که در آن بازیکنان کنترل کاراکتر های بازی را برعهده میگیرند و ادامه ی داستان بازی بر عهده ی بازیکن است بدینصورت که حق انتخاب با شماست که در این بازی یک زندگی آرام و تنها داشته باشین یا میتوانید ازدواج کنید و بچه دار بشید فقط باید به این بازی فرصت دهید تا جذابیت خود را به شما نشان دهد. این بازی را میتوانید از اپ استور یا گوگل پلی به قیمت 4.99 $ تهیه کنید.

    1. Marvel Snap

    بدون مارول این لیست تکمیل نمیشود چراکه این بازی مطمعنا یک بازی کارتی برای طرفداران مارول است ولی بقیه کاربران نیز میتوانند آنرا رایگان دانلود کنند و ازین بازی لذت ببرند. در این بازی دسته کارت های متنوعی با حلقه های ساده اما اعتیادآور است که در تمام روز میتوانید وقت خود را دراین بازی بگذارین.

    1. Pokemon Go

    بازی پوکرمون درسته که پنج سال پیش  بصورت رایگان وارد بازار شد ولی هنوز برای ورود به آن دیرنشده است. دنیای واقعی با واقعیت افزوده شده پوکر یک فضای شگفت زده ایی را برای کاربران خود ایجاد کرده است. این بازی حتی یک راه عالی برای دریافت ویتامین D  و کمی ورزش در حین بازی هست ولی مراقب باشین در حین بازی زمین نخورین!

    1. Thimbleweed Park

    این بازی به ظاهر ترکیبی از بازی های Twin peaks و  X-file  و چند بازی دهه ی 80 ایی است ولی وقتی وارد آن میشوید نا امید نمیشوید زیرا این نقطه و کلیک یک ماجراجویی است که شبیه بازی تیمی جزیره ی ناشناخته میمون میماند. این بازی تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده است و شما میتوانید آنرا با پرداخت 8.99$ از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

    1. Among Us

    در زندگی امروزه او همه جا حاضر است؛ در کیک های تولد، در میان جمعیت، در یک لباس فانتزی مهمانی؛ Among us  نماد یک فرهنگ است و ما فکر میکنیم که شایسته این نیز باشد. این بازی علمی تخیلی است که در آن دوستان باید باهم همکاری کنند تا یک سفینه فضایی را در مقابل یک تا سه قاتل که سعی بر تخریب کل شرکت را دارند سرپا نگهدارند. این بازی اجتماعی را میتوانید بصورت رایگان دریافت کنید و در هر مکان و زمانی از آن لذت ببرید.

    1. Super Mario Run

    گاهی اوقات ما وقتی که فقط با تلفن همراه خود بیرون میرویم نیاز به یک چهره ی آشنا داریم. خب مطمعن باشین که لوله کش ایتالیایی بر روی موبایلتون میتوانین به رایگان نصب کنید و همیشه دردسترستان باشد. این بازی فوق العاده سرگرم کننده شبیه یک دونده است تا لوله کش ولی با کلی مرحله که باید سکه جمع کند.

    1. Wayward Souls

    یک بازی ماجراجویی فانتزی که از بالا به پایین است که شبیه یک بازی قدیمی است ولی با این تفاوت که توانایی شما دراین بازی آزمایش میشود. اگر شما از طرفداران  Hades یا Soul هستید بهتون این بازی پولی را پیشنهاد میدهیم.

    1. Genshin Impact

    این بازی درست زمانیکه همه در قرنطینه بسر میبردیم وارد بازار شد. این بازی یک نوع gatcha  است یعنی بازی حول محور پول درون بازی میگردد که برای دریافت یک آیتم تصادفی باید خرج شود. با اینکه نسخه های به روز این بازی به بازار آمده است ولی هنوز برای شروع دیر نیست و میتوانید بصورت رایگان آنرا دریافت کنید و از همین الان شروع کنید.

    1. Before YourEye

    هنگامی که ما برای اولین بار نسخه ی دستکتاب آنرا بازی کردیم، از داستان گویی صمیمانه و مکانیک منحصر بفرد آن شگفت زده شدیم. شما با پلک زدن بازی راکنترل میکنید و زندگی شخصیت اصلی به معنای واقعی به شما چشمک میزند. این بازی تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده است و کاملا رایگان است.

    1. Two Dots

    یک سبک هنری فوق العاده ساده و انبوهی از شخصیت های جذاب که جزو بازی های با ارزش رایگان است. علاوه بر صد ها سطح رایگان در بخش اصلی بازی دارای گنج یابی هفتگی است که در آن میتوانید آثار هنری زیبا و شخصیت های هر مورد را مطالعه کنید.

    1. Fortnite

    یک پدیده فرهنگی که راه های مختلفی برای بازی دارد که هم میتوانید بصورت تیمی و هم بصورت انفرادی بازی کنید. ایم=ن بازی همیشه درحای تغییر است ولی همیشه چیز وسوسه انگیزی در نبرد پاس در این بازی وجود دارد. این بازی رایگان را میتوانید دانلود کنید و در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرید.

    1. Rise Of Culture

    ما ابتدا فکر میکردیم با یک بازی نا امید کننده که در اینترنت تبلیغ میشود روبرو هستیم ولی الان به جرات میتوان گفت این تبلیغات چندان بد هم نیستند. اکثر بازی های موبایلی تحت عنوان بازی بیکار قرار میگیرند به این معنی که بازی خودش اجرا میشود و شما هرازگاهی به آن سر میزنید. این بازی برای طرفداران تاریخ و داستان هستند ولی زمان کافی برای بازی ندارند عالی است. دریافت این بازی کاملا رایگان است.

    برای با خبر شدن از جدیدترین اخبار روز ایران و جهان به سایت بت کده مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا