counter free hit invisible بهترین-مراکز-خرید-اروپا-در-زمستان
مسافرت رفتنجهانسبک زندگی

بهترین مراکز خرید اروپا در زمستان

مسافرت

  • هیچ جایی مانند مراکز خرید در کریسمس نمیتواند شکوه تعطیلات زمستانی را نشان دهد چراکه تنها با یک جام شراب در یک دست و یک پنکیک سیب زمینی در دست دیگر با خیالی آسوده کنار سورتمه بابانویل عکس میندازید و از تعطیلات خود لذت میبرید.

    اگر بدنبال بهترین مراکز خرید اروپا در سال 2022هستید بهتون پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

    1. مرکز خرید Basel در سویس

    در باسل حدود 155 کلبه چوبی روستایی در پس زمینه شهر قدیمی شهر قرارگرفته اند که با چراغ های پر زرق و برق میدرخشند. یک درخت باشکوه کریسمس با تزییناتت توسط یوهان وانر، افسانه تزیینات محلی، در مرکز تاریخی باسل قرار گرفته شده است. شما میتوانید از کنار غرفه های تزیین شده با ریسه های چراغانی قدم بزنید و پس از برداشتن چند هدیه دست ساز و شیرینی بسمت هرم13 متری کریسمس در Barfusserplatz  برای نوشیدن شراب گرم بروید و در آخر میتوانید کنار رودخانه راین قدم بزنید و از کریسمس لذت برید.

    1. مرکز خرید Wiener Chriskindlemarket und در اتریش

    این مرکز خرید بزرگترین و شناخته شده ترین بازار کریسمس در وین است؛ اما در ماه دسامبر خیلی شلوغ میشود. غیر ازین بازار میتوان به دهکده کریسمس  در کاخ Belvedere  بعنوان مکان جایزگزین اشاره کرد. دراین کاخ، معماری مجلل باروک در قرن هجدهم را میتوانید مشاهده کنید و در عین حال از جام شراب و شیرینی های لذیذ این مکان لذت ببرید. دراین منطقه محصولات دست ساز، چوب های معطر، سرامیک، کلاه های چوبی و وسایل دکوری خیره کننده ایی میتوانید پیدا کنید.

    1. مرکز خرید Strabourg در فرانسه

    استرامبورک توسط بازدیدکنندگان نام پایتخت کریسمس را از آن خود کرده است. استرامبورگ قدیمی ترین بازار تعطیلات زمستانی در فرانسه است که قدمت آن به سال 1570 میلادی برمیگردد. بازدیدکنندگان میتوانند به 13 بازار عجیب و غریب در منطقه آلزاس که همگی در چند قدمی یکدیگر در این شهر قدیمی هستند بروند. شما میتوانید جام شراب مخصوص  این منطقه را درکلبه های تزیین شده مقابل کلیسای جامع گوتیک بنوشید و لذت ببرید.

    1. مرکز خرید Heidelberg در آلمان

    بازار های کریسمس و آلمان بطور جدایی ناپذیری بهم مرتبط هستند، بطور تقریبی حدود 2500 مرکز خرید دراین کشور وجود دارد اما بهترین مکان برای شروع گردش در تعطیلات، منطقه قلعه افسانه ایی در هایدلبرگ است. چشم انداز این شهر تاریخی شامل رودخانه Neckar  و جنگل Odenwald  است. این منطقه دارای نشانه های معماری مانند پل های قدیمی و دانشگاه معتبر قرن 14 ام است که از هگل تا هانا آرنت دراین دانشگاه بوده اند. بازار کریسمس هایدلبرگ در سرتاسر کوچه های روشن شهر قدیمی پراکنده است جاییکه بوی آجیل برشته شده در هوا پخش است و محو دیدن سوغاتی های آنجا هستید.

    1. مرکز خرید Tallinn در استونی

    در شش قرن گذشته هر سال یک درخت کریسمس در مرکز میدان تاریخی تاون هال تالین ایستاده است که ارتفاع آن امسال به 15 متر میرسد. پایتخت قرون وسطایی استونی مشرف به دریای بالتیک است. همچنین این مکان سالانه میزبان جشن تعطیلات است. از بابانویل در کلبه های میدان دیدن کنید، به غرفه های سربزنید تا هنرهای صنایع دستی و بافتنی هایی که با پشم گوسفند بافته شده است را از نزدیک تماشا کنید. میتوانید سوسیس های کلم ترش را که با شراب آبپز شده اند را تست کنید. شیرنی های زنجبیلی و دارچینی برای کسانیکه علاقمند به شیرینی هستند توصیه میشود و در آخر اجرای پرشور آخر هفته رقصندگان محلی و نوازنئگان محلی را فراموش نکنید.

    1. مرکز خرید Edinburg در اسکاتلند

    بازار ادینبورگ در مرکز شهر اسکاتلند واقع شده است. این بازار با وجود تصاویر خیره کننده ی قلعه ادینبورگ و بنای یادبود اسکات در دوردست، به جذابیت آن افزوده است و آنرا تبدیل به مکانی پر جنب و جوش کرده است. شما میتوانید از بالای چرخ و فلک پر زرق و برق مانند یک پرنده به مناظر نگاه کنید یا روی پیست اسکی روی یخ که با معماری قرن 18 ام احاطه شده است دیدن کنید. در اطراف این قلعه فروشندگانی که غذاهای اسکاتلندی و نوشیدنی های زمستانی برای به عرضه گذاشتن را میل کنید و با گردش در غرفه های از صنایع دستی این منطقه دیدن فرمایید.

    1. مرکز خریدCopenhagen در دانمارک

    ورود به باغ های تیوولی کپنهاگ در طول فصل تعطیلات مانند سرگردانیدر یک روستای ناشناخته است. این پارک حدود 175 ساله که در تعطیلات زمستانی 60 غرفه در آن برپا میشود. دکوراسیون جادویی، کلبه های چوبی پوشیده شده در مخروط های کاج و برف، بیش از 70000 گلدان در باغ، بیش از 1000 درخت تزیین شده با ریسه این مکان را تبدیل به یک مکان جذاب و دیدنی کرده است. شما با 10 دقیه پیاده روی در این باغ 18000 چراغ درخشان  و سورتمه هاییکه توسط گوزن شمالی زنده بابانویل را میکشند میتوانید یک شب رویایی را برای خود رقم بزنید.

    8. مرکز خرید Bath در انگلیس

    اگر دنبال حس جوانی هستید بهتر است به رمانتیک ترین منطقه حومه انگلیس سربزنید. این دهکده عجیب با چراغ ها و سرود ها و غباربرف هر بازدیدکننده ایی را بیاد خاطره های جوانی خود میندازد. این شهر باستانی امسال نیز میزبان بیستمین سالگرد بازار تعطیلات با بیش از 150 غرفه که کالاهای منحصر بفرد مانند جئراب های دست بافت و دیگر صنایع دستی دیگر نیز در آن دیده میشود.

    1. مرکز خریدGovone and Asti در ایتالیا

    منطقه شمالی پیمونت ایتالیا که با فرانسه و سوییس هم مرز است محل مناسبی برای برگزاری جشن های زمستانی است اما بازار های کریسمس شهرهای همسایه یعنی گوونه و آستی برجسته تر هستند. در گوونه داخل یک قلعه سلطنتی قرن 18 ام، خانه بابانویل و نمایشگاهی است که جشن های کریسمس را سالانه در آنجا برگزار میشود. ولی اگر قصد خرید دارید در نزدیکی آستی بیش از 130 غرفه صنعتگران و تولیدکنندگان غذا و شراب در سراسر ایتالیا وجود دارد که میتوانید از آنجا بازدید کنید.

    1. مرکز خرید Helsinki در فنلاند

    اگر از فنلاندی ها بپرسید که بابانویل ازکجا آمده است آنها با افتخار کشور خود را زادگاه بابانویل اعلام میکنند. کلیسای جامع مشرف به بازار کریسمس هلسینکی که بیش از 100 غرفه دارد مکانی برای تماشای صنایع دستی و محصولات محلی است.

    برای دنبال کردن جدیدترین اخبار ایران و جهان به سایت بت کده مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا