counter free hit invisible عسل بهبود بخش سطح قند و کلسترول خون - مجله شرط بندی بتکده 2024
غذاها

عسل بهبود بخش سطح قند و کلسترول خون

فواید عسل

  • طبق جدیدترین تحقیقات علمی درمورد عسل انجام شه است به این نتیجه رسیده اند که عسل میتواند سطح قند و کلسترول خون را بهبود بخشد. عسل همه چیز را میتواند خوشمزه تر کند، از مرغ و ماهی گرفته تا نان و دسر و …  حتی اگر دلتان هوس خوردن یک چیز شیرین کرده باشد خود عسل به تنهایی میتواند یک طعم شیرین را بهتون بدهد.البته باید دانست که عسل انواع مختلف دارد و برخی از آنها برتر از سایرین هستند.

    عسل یک شیرینی بدون شکر، سالم و مفید است که میتوان آنرا به هر غذا یا نوشیدنی اضافه کرد.

    یافته های علمی جدید در مورد خواص عسل:

    محققان بر روی 1100 شرکت کننده بمدت دوماه، 18 کاراکتر برای بررسی متا آنالیز و سیستم بازبینی جوابدهی عسل تحقیق کردند. بر اساس این تحقیقات متوجه شدند که عسل تاثیر مثبتی بر سلامت قلب و عروق مانند سطح قند خون و کلسترول دارد. در این تحقیق شرکت کننده ها باید روزی دو قاشق غذاخوری عسل را میخوردند.

    البته این تحقیق برای عسلی است که بصورت خالص و طبیعی از شهد گل گرفته شده باشد نه عسل های فرآوری شده چرا که عسل های مصنوعی هیچ فایده ایی برای بدن ندارد.

    به گزارش محقق ارشد این پروژه “Catherine Gervacio”:

    عسل سرشار از آنتی اکسیدان برای سلامت قلب است، در عسل فلاونوئید و فنولیک هایی وجود دارد که فلاونوئیدها آنتی اکسیدان های ضدالتهابی هستند که توانایی جلوگیری از لخته شدن خون را دارند و فنولیک ها باعث میشوند که سلول ها در برابر اکسیداتیو استرس خطر قلبی را کاهش دهند.

    عسل اگر طبیعی و خالص باشد مسلما از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های بیشتری نسبت به عسل های مصنوعی دارد و تا الان درمورد اینکه کدام منبع گل بهترین ترکیب را برای سلامتی دارد هیچ تحقیق قطعی صورت نگرفته است. اگر کنجکاو هستین که بدانید چه مقدار عسل برای بدن لازم است گرواسیو میگوید:

    ” مصرف روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری عسل خام  برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای بدن کافیست”

    عسل درواقع یک غذای دارویی است که از زمان قدیم تا الان استفاده میشده است که نه تنها برای سلامت قلب و عروق لازم است بلکه دارای خواص ضدمیکروبی، بهبود زخم و حتی تسکین سرفه نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

    جدیدترین اخبار و مقالات ایران و جهان را در سایت بت کده مشاهده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا