counter free hit invisible نفرین جام جهانی !!! - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشده

نفرین جام جهانی !!!

  • شاید باور نکنید اما نفرینی به نام نفرین قهرمان جام جهانی وجود دارد که معتقدان فراوانی هم دارد .

    موضوع از این قرار است که به باور معتقدین به این نفرین هر تیم پس از قهرمانی در جام جهانی در جام جهانی بعدی طلسم میشود و حتی گاهی از گروه خودش هم نمی تواند صعود کند .ر تاریخ جام جهانی بارها این اتفاق رخ داده است که یک تیم قهرمان در دوره بعدی بسیار افت می‌کند . ۷۵ درصد از مدافعان عنوان قهرمانی، چهار سال پس از کسب افتخار در مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان، در دوره بعدی افتضاح بودند.

    به عنوان مثال 

    آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی در سال ۱۹۵۴ در دوره بعد افت فاحشی داشت و سوئد به راحتی آلمان غربی را ۳-۱ در نیمه نهایی سال ۱۹۵۸ شکست داد.

    یا در سال ۱۹۸۲ ایتالیا پس از ۴۴ سال برای سومین بار قهرمان جام جهانی شد. اما در سال ۱۹۸۶، فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی آتزوری را شکست داد تا قهرمان دوره قبل حذف شود.

    در دهه ۲۰۰۰، نفرین جام جهانی به چیزی عمیق‌تر تبدیل شد. مدافع عنوان قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تنها استثنا برزیل در سال ۲۰۰۶ بود که در یک چهارم نهایی به فرانسه باخت.

    اکنون باید دید این اتفاق برای تیم ملی فرانسه نیز رخ میدهد یا خیر. این تیم در دوره قبل در روسیه قهرمان جهان شد ولی در لیگ ملتهای امسال ضعیف شده است و ممکن است در جام جهانی ۲۰۲۲ به سرنوشت تیم‌های دیگر دچار شود که در دور حذفی از دور رقابت‌ها کنار می‌روند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا