counter free hit invisible پرفروش ترین عطرهایی که هرگز از مد نمی افتند
سبک زندگیجهان

پرفروش ترین عطرهایی که هرگز از مد نمی افتند

زیبایی و فشن

  • نمیتوان منکر برانگیختن قدرت اعتماد بنفس و ماندگاری هر رایحه ی مشخصی شد، اما این عطر و ادکلن است که سال به سال اثری ماندگار برجای میگذارد. شما حتما رایحه ی شماره ی 5 CHANEL یا رایحه ی MISS DIOR  با گل های فراوان را بخاطر دارید، اما چه چیزی به این رایحه های خارق العاده اجازه میدهد تا در بازار پرفروش و رقابتی که هروز در حال تحول است مقاومت کند؟

    مدیران صنعت مد و زیبایی اعتقاد دارند که عطر کلاسیک یک اثر هنری است که هم متمایز و هم ماندگار است و با پیشرفت زمانه باز برای طیف گسترده ایی از مصرف کننگان جذابیت خاصی دارد. عطر هایی که بر اساس جنسیت تفکیک میشوند ارتباط حسی قوی دارند. یک عطر امضای یکشخص است زیرا وقتی کسی را میبینید و او را میشناسید، رایحه او را حتما حس میکنید.

    پرفروش ترین عطر هایی که هرگز از مد نمی افتند کدامند؟

    1. GREED AVENTUS

    هم Saks fifth Avenue  و هم Nordstorm بنام Aventus  بوسیله ی Creed  بعنوان یک عطر محبوب شناخته شده است. در حقیقت اولدهام این عطر را ” عشق جهانی” مینامد وWest  آنرا یکی از عطر های جذاب بالقوه در بازار میداند.او میگوید لایه های زیادی برای فهمیدن اینکه به چه عطری میتوانید تکیه کنید و آن اعتیاد آور شود برای شما وجود دارد. ترنج، انواع توت ها، یاسمن، خزه بلوط و 12 نت دیگر رایحه هایی هستند که دراین ادکلن تزریق شده اند.

    1. MAISON MARGIELA REPLIA BY THE FIRELACE

    این عطر بعنوان رایحه ی تعطیلات شناخته میشود چراکه دسته گلی که از نت های گل پرتغال، شاه بلوط و وانیل یک عطر گرمابخش است وما را به آرامش یک آتش سوزان شومینه درحالیکه در بیرون برف میبارد میبرد و فضای معطر و عالی برای این فصل ایجاد میکند.

    1. Le Labo Santal 33

    به اعتقاد وست در این عطر یک رایحه چوب با رایحه ی غنی ترکیب شده است و به آن جذابیت میدهد و میتوان براحتی آنرا با رایحه های دیگر لایه بندی کرد. علاوه براین بسته بندی مینیمال و ساده آن بهترین هدیه برای عزیزانمون در طول فصل تعطیلات است. وقتی یک افشانه ازین عطر را امتحان کنید متوجه ترکیب بنفشه و هل و چوب صندل را با الهام از آزادی و ساحل غربی خلوت آمریکا را میشید.

    1. Costa Brazil Aroma

    یکی از رایه های پرفروش کلاسیک در حال ساخت همین عطر است که ترکیب شیرین، سکسی، تند، کشش قوی و رایح جنگل در آن حس میشود. ترکیبات این عطر در داخل جعبه ی شیک آن عبارتند از گیاهان سفید جنگل، نعناع هندی، چوب سدر، وتیور و آکرود کهربا که همگی این مواد از آمازون تهیه شده است بهمین دلیل حس جنگل را تداعی میکند.

    1. By Roise Jane Leila Lou

    این عطر یک شلوار جین آبی با تیشرت سفید مورد علاقه اتون است، سکسی، غیر رسمی و روزمره است. نت های این عطر از گلابی، یاس و چمن های تازه بریده شده است که به شما این حس را میدهد که ساعت 8 صبح از خواب بلند شده اید و یک دوش طولانی داشته اید!

     

    1. Dior Sauvage

    سازنده این عطر فرانسوی با ترکیب نت های ترنج، فلفل، سیچوان و آمبروکسان بدنبال خلق عطری تازه با الهام از مردانگی و اصالت بوده است. یک رایحه ی فوق العاده که هرگز قدرت آنرا حس نمیکنید.

     

    1. D.S & Durga I Don’t Know What

    یک عطر فوق مدرن که میتوان آنرا براحتی با رایحه های دیگر پوشاند تا یک ترکیب جدید ساخت. ترکیبات این عطر تقویت کننده عبارتند از اسانس ترنج، ایزو، سوپر و استات وتیور.

    1. Tom Ford Ombere Leather

    چرم آمبره تام فورد دارای حس لامسه ایی از چرم مشکی غنی است که عطری بدون جنسیت را با عمق گرما و چاشنی منتشر میکند.این رایحه به افراد احساس زیبایی و محبوبیت میدهد. این عطر بیشتر در بین مردان محبوبیت دارد.

    1. Parfums de Marly Delina La Rosee

    این عطر پرفروش که هم شیرین و هم جذاب است یک رایحه ی عالی برای استفاده از روز تا شب است. ترکیبات این عطر که شامل، دسته گل های ظریف، گل های آبی، گل های صد تومانی، عصاره ی رز، ترنج میشود باعث شده است بعنوان عطر محبوب و سبک شناخته شود.

     

     

    1. Jo Malone London Silver Birch & Lavender

    سرزندگی این عطر باعث میشود تا بعنوان رایحه ایی درطول تمام سال استفاده شود. ترکیب نوت چوبی و توس نقره ایی یک نوع تازگی و تمیزی را به مشتریان میدهد.

    1. Bond No.9 New York Lafayette Street

    ترنج،گشنیز، گل های تازه، سیب، وانیل، چوب خشک و دانه تونکا تنها تعدادی از نت هایی هستند که این رایحه شیرین را تکمیل میکنند.

    1. YSLY

    نت های منحصر بفرد موجود دراین عطر از جمله: سیب، گل مریم، خس خس باعث شده است تا عطر محبوب زنان و مردان شود. این عطر با الهام از ظاهر کلاسیک یعنی یک تیشرت سفید با ژاکت چرمی توانسته است یک رایحه ی عمیق و با طراوت و مردانه را توصیف کند.

    1. Vyrao Witehy Woo

    این اکسیر قوی با ترکیبی از گل رز مرکب، رز خاردار، جوز هندی، دارچین، فلفل سیاه، نعناع هندی، کندر و مشک، یک عطر غنی و پر از حس را درون یک بطری ایجاد کرده است. الماس کریستال هرکیمر درون باطری باعث تقویت شجاعت و خلاقیت میشود و نوعی انرژی میدهد بهمین دلیل جزو پرفروش ترین ها قرار گرفته است.

    برای با خبر شدن از جدیدترین اخبار به روز ایران و جهان به سایت بت کده مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا