counter free hit invisible چالش سخت یوزهای ایرانی در بازی مقابل تیم انگلیس - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشده

چالش سخت یوزهای ایرانی در بازی مقابل تیم انگلیس

  • کار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فردا و با دیدار مقابل انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود. در مصاحبه ای که دیروز کارلوس کی روش و احسان حاج صفی باخبرنگاران پیش از این مسابقه داشتند عنوان کردند : تیمشان را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوتشان را می دانیم. 

    در مقابل با تیمی مواجه هستیم که عادت دارد در بازی افتتاحیه در جام جهانی پیروز شود و در بازی بعدی شکست بخورد . خبرهایی نیز وجود دارد از اینکه کایل واکر ، مدافع راست انگلیس و منچسترسیتی ، قبلاً اعتراف کرده است که بازی دوشنبه ممکن است برای او خیلی زود باشد زیرا او پس از جراحی کشاله قرار است در این بازی حاضر شود .

    در مورد  تیم ایران نیز، امید ابراهیمی ، هافبک باتجربه تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، برجسته ترین غایب این بازی  است، اما سردار آزمون ، مهاجم بایرلورکوزن، علیرغم پارگی ماهیچه ساق پا در ماه گذشته در بازی حاضر خواهد بود .

    سایت انگلیسی اسپورتز موله  با بررسی وضعیت هر دو تیم به ترتیب  احتمال برد انگلیس را 49 درصد ، برد ایران را 27.74 درصد و احتمال تساوی را 23.22 درصد اعلام کرده .

    در کنار تمامی چالش های پیش روی تیم ایران در بازی مقابل انگلیس باید یک چالش پیچیده تر را نیز بررسی کرد.

    بازیکنان تیم انگلیس اعلام کرده اند که هم راستا با اعتراضات مردم ایران و پیام #زن #زندگی #آزادی  قبل از شروع بازی و در زمان پخش سرود ملی به جهت ادای احترام به جانباختگان اعتراضات  و حمایت از معترضان در میانه زمین زانو خواهند زد و ادای احترام خواهند کرد. در صورت انجام این کار توسط تیم ملی انگلیس باید دید واکنش بازیکنان تیم ملی در مقابل این عمل بازیکنان تیم انگلیس چه خواهد بود . در واقع میتوان گفت که این موضوع سخت ترین چالش پیش روی یوزهای ایرانی در مصاف با تیم انگلیس خواهد بود .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا