counter free hit invisible بازی هایی در اپ استور با جایزه های دلاری - مجله شرط بندی بتکده 2024
بازی هاکسب و کار
موضوعات داغ

بازی هایی در اپ استور با جایزه های دلاری

برنامه پول ساز

  • شما وقتی وارد حساب بانکی خود میشوید آیا پس انداز دارین؟ احتمالا همانطوری که انتظار دارید نباشد، همیشه حفظ مقداری پول بعنوان پس انداز برای روز مبادا لازم هست و همه میدونیم که اینکار چقدر دشوار است؛ فرض کنید ناگهان ماشینتان خراب شود، یا یک صورت حساب درمانی-پزشکی برای شما ایجاد شود، آنوقت چه میکنید؟ خب براحتی میتوانید یکی ازین بازی ها را انجام دهید یا از یکی ازین شرکت ها درخواست پول کنید:

    1.بازی پول ساز Solitair cash:

    بسیاری از ما در حال حاضر این بازی را فقط برای سرگرمی یا گذراندن وقت بازی میکنیم ولی آیا میشود ازین بازی کسب درآمد کرد؟

    اپلیکیشین Solitair cash کاملا رایگان است که در صورت برنده شدن تا 83 دلار به شما جایزه میدهد. حتما فکر میکنید که این برنامه باید کلاهبرداری یا اسپم باشد ولی در حقیقت اینطور نیست مطمعنا وقتی خودتون بازی کنید متوجه میشوید که هیچ کلکی در کار نیست و در آن هیچ تبلیغات آزاردهنده و کلافه کننده ایی وجود ندارد.

    این برنامه در اپ استور بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و بیش از 15000 نفر به آن امتیاز دادند و با رتبه بندی که کاربران به آن دادند 4.7 ستاره از 5 ستاره به خود اختصاص داده است. برای شروع فقط کافیست آنرا دانلود کنید. البته لازم ذکر است برای گرفتن جایزه خود نیاز به یکی از کارت های ویزا کارت یا app pay دارید که متاسفانه در ایران بخاطر تحریم ها امکان ورود به اکانت دریافت وجه وجود ندارد.

    اگر نظر منو میخواین بدونین بهتره وارد سایت بت کده بشین و بازی های مورد علاقه اتون رو بصورت آنلاین بازی کنید و به سود بالایی دست پیدا کنین.

    2.بازی پول ساز Bingo cash:

    برنامه Bingo cash هم در اپ استور کاملا رایگان است که با هربار برنده شدن 80 دلار به شما جایزه میدهد. این برنامه از قالب کلاسیک بینگو ولی با تنوع زیاد طراحی شده است. هر بازیکن در هر سطحی باشد با رقیب هم سطح خود قرار میگیرد و با هم به رقابت میپردازند، همه ی بازیکنان بطور یکسان دارای تخته و توپ های بینگو هستند پس داشتن مهارت در این بازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. سه نفر اول در این بازی میتوانند بین 1 تا 80 دلار جایزه دریافت کنند.

    این برنامه بر اساس رتبه بندی کاربران توانسته امتیاز 4.7 ستاره از 5 ستاره را دریافت کند. برای شروع کافیست آنرا دانلود کنید. ولی بخاطر تحریم ایران کاربران ایرانی که Apple pay ندارند قادر به دریافت جوایز خود نیستند. پس من بهتون پیشنهاد میکنم با بازی در سایت بت کده با خیال راحت بازی کنید چون جوایزتون به هر روشی که دوست داشته باشین برات واریز میشود.

    3. تا سقف 50000دلار ازین شرکت پول دریافت کنید:

    اگر برای بازسازی خانه یا پرداخت بدهی خود یا خرید هرچیزی که نیاز به پول زیادی دارید، شرکت AmOne  میتواند به شما کمک کند. روش کار این شرکت به اینصورت است که 50000 دلار بدون نیاز به وثیقه با نرخ 2.49% سود با بازپرداخت 6 تا 144 ماهه به شما میدهد. خوبی این شرکت این است که دیگر نیاز نیست در صف بانک برای گرفتن وام بایستید یا دنبال وثیقه باشید و مهمتر از همه این کمپانی شراط شما را برای گرفتن این وام طور رایگان بررسی میکند و در صورت رضایت خودتان بعد از دو دقیقه پول به حساب شما واریز میشود. به همین راحتی!

    4. 225 دلار نقد بصورت رایگان دریافت کنید:

    اکر کسی بهتون پیشنهاد کند که فقط برای تماشای ویدیو در رایانه خود پول دریافت کنید حتما میخندید و جدی نمیگیرید. ولی من کاملا جدی میخوام بهتون وبسایتی بنام Inboxdollars را معرفی کنم که این وب سایت برای تماشای آنلاین کلیپ های کوتاه به شما پول پرداخت میکند. در این کلیپ های یک دقیقه ایی ممکن است طرز پخت براوونی را ببینید یا آخرین حواشی کیم کارداشیان را. تنها کاری که باید انجام بدهید اینست که انتخاب کنید کام ویدیو رو دوست دارین ببینید و پس از تماشای ویدیو به چند سوال سریع باید پاسخ دهید.من نمیگم این برنامه شما را ثروتمند میکند ولی با آن میتوان 225 دلار بدست بیارید. این کمپانی تا اکنون بیش از 56 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است.

    5. بازی پول ساز Bubble cash:

    اکثر ما بازی هایی که بروی گوشی خود نصب میکنیم صرفا جهت گذراندن وقت و سرگرمی است ولی وقتی بتوانیم از طریق آن کسب درآمد کنیم علاوه بر سرگرمی منبع درآمد هم محسوب میشود. بازی Bubble cash یک برنامه رایگان در اپ استور است که در این بازی برای ترکاندن حباب ها به شما پول میدهد. این برنامه بر اساس فرمت کلاسیک Bubble shooter ساخته شده است و هر بازیکن با همسطح خود با یک چیدمان در حال رقابت است و هرکسی که زودتر حباب ها را بترکاند او برنده است پس برای برنده شدن نیاز به مهارت دارید. به نفرات اول تا سوم این بازی بین 1 تا 80 دلار جایزه داده میشود.

    برنامه Buble cash در اپ استور توسط بیش از یک میلیون کاربر دانلود شده است که 4.6 امتیاز از رتبه بندی 125000 کاربر دریافت کرده است.

    6. نظر خود را به اشتراک بگذارین و 80 دلار ماه دریافت کنید:

    ممکن است بنظر بیاد که نظر سنجی بهترین راه برای کسب درآمد نباشد ولی هنگامی که روی کاناپه لم داده اید چرا روی جند دکمه کلیک نکنید تا ماهانه 80 دلار درآمد داشته باشین؟

    سایت های متعددی برای نظرسنجی پولی وجود دارد ولی یکی از بهترین آنها Survey junkie میباشد. در این سایت سوالاتی درمورد اینکه چه نوع شوینده ایی استفاده میکنید یا اینکه بین پپسی و کوکاکولا کدام را ترجیح میدهید و…. میپرسند و شما بابت پاسخ دادن به سوالاتشون امتیاز دریافت میکنید. خیلی از افراد در عرض چند ساعت میتوانند امتیاز کافی برای درخواست 80 دلار را جمع کنند.

    این برنامه در اپ استور به امتیاز 4.5 ستاره از 5 ستاره دست یافته است. شما میتوانید از همین حالا با ثبتنام دراین سایت امتیاز برای خودتان جمع کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا