counter free hit invisible اشلی بنسون بدن خود را در تیک تاک به نمایش گذاشت - مجله شرط بندی بتکده 2024
دسته‌بندی نشدهبیوگرافیجهان
موضوعات داغ

اشلی بنسون بدن خود را در تیک تاک به نمایش گذاشت

ashley benson

  • اشلی بنسون _Ashley benson_ بازیگر و مدل 32 ساله ی آمریکایی در صفحه ی تیک تاک رسمی خویش ویدیویی از بدن خود به نمایش گذاشت و زیر آن پست نوشت: “استرس تمام بدن مرا فرا میگیرد”

    اشلی در این ویدیو با یک حوله سفید که بر تن داشت، خال های قرمز رنگی بر روی چانه، گردن،سینه و بازوهایش دیده میشد. موسیقی این ویدیو آهنگی بنام “Over whelmed”  با خوانندگی Royal and the serpent بود که متن آهنگ با این مضمون بود: ” من خیلی راحت غرق میشم، اضطراب من درون من میخزد، نفس کشیدن را برایم سخت میکند”.

    اشلی در سال 2016 درمورد اضطراب شدید خود و چگونگی کنار آمدن با آن صحبت کرده بود. او به مجله health گفته بود که:

    من سعی میکنم یک ساعت چرت بزنم و اگر نخوابم میفهمم که اضطراب بدی دارم. دوسال متوالی حملات پانیک بهم دست میده و فکر میکنم از سال 2011 تا 2013 بود و بسختی میتوانستم سرکار بروم. آنقدر حالم بد میشد که نمیتوانستم رانندگی کنم.

    او در ادامه بیان کرد که : “روزی در محل کار دچار حمله عصبی شدم و تپش قلب شدیدی مرا فرا گرفت، حس میکردم که دارم سکته قلبی میکنم و ناگهان سر صحنه غش میکنم، وقتی این حادثه برایم افتاد امدادگران نجات آنجا بودند. ممکن است این اتفاق یکبار برای من اتفاق افتاد ولی من هروز فکر میکنم که ممکن است دوباره این اتفاق بیفتد و این ترس همیشه با من بوده است.بخاطر همین هروقت که یک حس عجیبی دارم به خودم میگم این تیز بگذرد.

    اشلی به این موضوع نیز اشاره کرد که : هرموقع دچار استرس و اضطراب میشوم برای چند ساعت احساس میکنم که قرار است بمیرم اگرچه این حملات پانیک مثل اولین حمله سرکارم نبود، من دوستی داشتم که بمدت هفت سال از شدت استرس خانه اش را ترک نکرد و سرانجام توانست با آن کنار بیاد، اضطراب واقعا وحشتناک است.

    به همین دلیل است که اشلی ورزش میکند زیرا ورزش به او کمک کرده است تا بتواند اضطراب را از خود دور کند. اشلی خود گفته است که وقتی در زاناکس بوده توانسته است از طریق بیشتر ورزش کردن، خوب خوابیدن، تغذیه سالم و نوشیدن آب فراوان خود درمانی کند. او بر روی تلفن همراه خود نیز برنامه میدیتیشن را دارد و سعی میکند هفته ایی سه بار آنرا انجام دهد.

     

    برای دیدن مقالات به روز ایران و جهان به سایت بت کده مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا